17 april 2008

konsten att behålla koncentrationen när man har skolarbete

Ja, har någon ett tips så mottages det gärna. Jag borde plugga nu som ni kanske förstår, jag har väldigt mycket, men jag orkar helt enkelt inte. jag borde med berätta om resan till Ungern som jag nyligen kom hem från, men jag är helt slut och har varit det sedan resan. Det är en pina att ta sig upp ur sängen och det spelar ingen roll hur länge jag sovit. Jag vaknar aldrig till på dagen och jag känner mig bara tung i kroppen och mest huvudet. Trots detta så har jag jättemycket skolarbete som behöver göras och jag gör.. ingenting. Jag bara sitter här och lyssnar på en ballad på kinesiska (låten är faktiskt bra!) som jag köpte när jag var i Kina i höstas. kan berätta mer om Kinaresan om ni vill det såklart.

Idag har jag gjort många saker som jag inte borde göra. Svenskan var inställd och istället för att åka hem och plugga så åkte jag hem och åt muffins. efter muffinsen blev det en film (The Holiday <3)>

så snälla, ge mig tips på att plugga. jag kör redan med personliga belöningar i form av muffins, tid med kompisar m.m. men det funkar inte längre för jag äter muffins utan att ha pluggat och bestämmer med kompisar fast jag ine pluggat. haha, men det är ju faktiskt roligare och det är studenten om 2 månader.

kom på något åt mig! puss på er


"Rött är som orange.. fast rödare"

Inga kommentarer: