31 maj 2010

Duktig

Har varit och handlat idag för jag var SÅ sugen på färskpotatis och lax, och GUD vad gott det blev! Har inte varit såhär mätt på mycket länge! Köpte jordgubbar med så nu har jag ätit så mycket gott idag. Lyckades få in underbara pasta carbonara till lunch med så PERFEKT dag liksom.

Har tränat idag.. eller jag skulle mer säga att det var en träning inför att börja träna. Jag gick 2 km och sprang sedan sista kilometern (alltså 3km totalt) och jag var helt slut! Har inte tränat på över ett år (och om att springa en ggn förra året inte räknas så har jag inte tränat på.... fem år? XD) så jag är rätt nöjd med mig själv faktiskt! Jag är så rädd att jag ska få en astmaattack för jag har ingen medicin. men idag gick det iaf bra så om jag trappar upp det långsamt så borde det inte var några problem. Har ju varit beroende ev den medicinen hela mitt liv och det känns sjukt ovant att inte vara det längre, det är bara jag som är ovan, men det SKA inte vara ett problem. men man vet ju aldrig, det skadar inte att vara försiktig.

Inga kommentarer: