02 maj 2010

ÖSK-seger

ÖSK vann idag igen. TJOHO liksom. underbart och härligt och helt fantastiskt. vi hänger med i toppen ett tag till och det är underbart, underbart och underbart. Synd att publiksiffran halverats från förra året, jättetråkigt och ÖSK förtjänar bättre efter detta inledande på säsongen!

Solen sken idag och det var varmt och skönt. Jag tog faktiskt en promenad ensam idag, typ första ggn i hela mitt liv jag tagit en promenad ensam utan något speciellt mål och det var skönt. Jag njöt i vårsolen och gräset var grönt och blommorna är utslagna och träden har knoppar och det är så UNDERBART!

Visst min dator är fortfarande paj och pannkaka vilket är ledsamt och irriterande då jag tänkte på att lyssna på Ipoden när jag gick och hade glömt att ladda över nya låter innan datan dog och jag inser det när jag börjat gå och hela grejen var ju att jag hade massa låtar i ett bra gå-tempo som jag ville prova, men det sprack ju lite och det var ledsamt för de låtarna är verkligen bra! Ja jag erkänner det.. jag gillar Miley Cyrus! Hennes låt The Climb som kom förra året fångade mig och nu i år kom nya låten från The Last Song som heter When I Look at You och jag är fast. Helt plötsligt är FLy on the Wall och Party in the U.S.A och massa andra låtar med henne bra de med och aah. Hon är 17, snygg som fan och sjunger bra och spelar bra. Hur kan någon vara så perfekt vid den åldern? jag bara hoppas att det inte spårar ur som med många andra unga kändisar och att hon får en lång karriär, för hon är otroligt bra!

Inga kommentarer: