27 maj 2010

Haha

Helt knäppt galet.

Först kom beskedet att alla svenska fans slit och längtan har gett resultat. Twilightstjärnorna Taylor och Kristen kommer till STOCKHOLM, är det inte helt fantastiskt att de kommer till lilla Sverige? Men var är jag när de är här? Jo på väg hem från Rom såklart. Bummer.

Men så idag kom beskedet att de innan de kommer till Stockholm är i en annan europeisk stad. Gissa vilken. JO ROM! Och de kommer ha en öppen träff med fansen. Finns det tid på min resa ska jag SJÄLVKLART ta mig dit. Är ju där med kyrkan så får se om de släpper iväg mig eller om jag måste å med mig ngn, och de jag åker med är ju inga superfans precis. Men det skulle vara fantastiskt kul att se dem i min favoritstad <3 Speciellt när jag inte har chansen att se dem när de kommer till Sverige.

Inga kommentarer: