17 maj 2010

Trea

ÖSK ligger efter dagens seger mot Trelleborg trea i Allsvenskan under sommaruppehållet. Sjukt bra för att vara ÖSK och de har många fler lägen än de sätter (som de borde sätta) så det är bara att träna på i sommar så kanske det går bra det här!

Annars så har jag jobbat igår och det var kul. Vi kollade på Ice Age med den jag jobbar hos och jag har inte sett den filmen innan faktiskt, men vi som såg den gillade den, haha, lite ironisk humor där ibland och det faller jag jämt för.

Annars har jag börjat kolla ikapp en Australiensisk serie som heter H2O som annars går på Disney Channel - dubbat såklart, så nu kollar jag in originalet som har massa fler säsonger än som visats i Sverige ännu. Kul och lite barnsligt roligt är alltid underhållande när man är trött och på halvdant humör. Tänkte försöka kolla ikapp Flera andra Australiensiska serier om jag hinner.. Blue Wather High och även serier som gått på sommarlovsmorgon när jag var yngre skulle jag vilja se igen. Jag har en förkärlek till australiensiska serier. De är way bättre gjorda än amerikanska!

Inga kommentarer: