30 maj 2010

Mors Dag

Inte för att jag gjort så mkt speciellt för mamma idag, förutom att låta henne äta upp min bit av chokladen vi fick av mormor då brorsan smällt i sig 100g choklad på en ggn XD Iofs så tycker jag inte längre om choklad så jag skulle ändå gett bort den. Men det säger jag ju inte till mormor, utan jag tackar såklart, för hon är så snäll och vill bara väl, och jag älskade ju choklad förut men ja .____. Jag har börjat sjunka i vikt igen och jag är i panik för jag VILL INTE och jag MÅSTE gå upp och när jag är så har jag panik när det kommer till godis och onyttigheter av någon anledning. Jag är rädd att när jag väl börjar äta så kan jag inte sluta, och det är bättre att äta mat faktiskt. För jag blir ju mätt så fort och fyller jag magen med godis kommer jag bara uppnå motsatt effekt - ätning tills jag mår illa, må psykiskt dåligt, klandra mig själv och jag slutar gråtandes inne på toaletten. Inte alls önskvärt.

Så, mamma fick chokladen.

Ovanpå mina viktproblem så har jag till råga på allt kraftigare mensvärk än jag haft på flera år och det är sjukt jobbigt. Jag går på alvedon igen nu konstant och jag är inte alls glad över att vara beroende av ytterliggare ett läkemedel.

Positivt är att mormor och morfar mår bra, ler och jag är så oerhört glad att de fortfarande lever och att jag har chansen att lära känna dem. De är de bästa morföräldrarna man kan ha (jag LOVAR att de är det!!!) och jag älskar dem så <3
Vädret har med varit fantastiskt och jag går runt i bikini klockan 7 på kvällen, UTE och vet ni vad??! JAG FRYSER INTE. Helt otroligt, jag som fryser jämt liksom!
Det är så underbart att sommaren börjar komma och att allt är sådär nygrönt och fint och blommorna blommar och fågelkvitter och lukten av nyklippt gräs som får näsan att klia och allt annat som hör sommaren till.. Jag har fått en fin solbränna redan och grannarna grillar varje kväll och det är underbart. Ikväll ska vi grilla med och aah det kommer bli bra om jag får ner någon mat.

Sen har jag sett på New Moon idag. och ja, det var ett tag sedan och jag hade faktiskt GLÖMT hur sjukt jävla HET Rob är. Otroligt. Jag är kär om igen tror jag. Bara han gifter sig med mig så blir jag lycklig liksom. hehe jag vet att det är omöjligt men aaah vad snygg han är <3 <3 <3

Och igår fyllde Elin 20 år. GRATTIS. och tack för att jag fick komma på fest hos dig. Det var mysigt men med alvedon i mängder, en jävla magsmärta och vetskapen att jag skulle upp tidigt idag gjorde att jag tog beslutet att åka hem redan vid 11. Förlåt för det, men jag tror inte jag hade varit så trevligt sällskap i vilket fall.. Hoppas att ni hade det kul iaf!

Inga kommentarer: