25 maj 2010

Tisdag

Grattis på femtonårsdagen Brorsan, samt grattis till moppekörkortet. Snabba puckar här vet ni!
Även Grattis Ellabella som fyller 21 idag. kan nu räkna in 18 år som vänner. SJUKT!

Annars har jag fått tillbaka sista tentan med marginal över G-gränsen, sett Prinsen av persien med Maria och lagat god pasta med tomatsås <3

Lyckades misslyckas med KTC-eximinationen ju, som enda av de som gjorde om det, så nu är jag den enda som missat den två gånger. Way to go Emmy! Jag suger .___.


eeh annars har det blivit riktigt kallt här nu. 6 grader, regn och blåsigt som fan. och till råge på allt så har jag läst slut på favoritfictions så jag har abstinens. Och sista avsnittet på Grey's Anatomy, eller de två sista avsnitten var sjukt galna och jag dog flera gånger om. Är fortfarande uppskakad sen imorse XD

Inga kommentarer: