04 maj 2009

Kusin vitamin

Datorn min är paj paj paj och kusin vitamin lovade att titta till den, vilket han gjorde nästan hela dan igår och lite idag. problemet är att den är seeeeeeeeeeeg (jag driver inte med er när jag säger att det tar 10 min att öppna Word innan den säger ifrån och säger att programmet ej svarar, och sedan 5 min till innan rutan stängs. eller 5 min att flytta en bild från ett ställe till ett annat) MEN jag tror att vi har lyckats rädda det viktigaste iaf till hans hårdisk och nu rensar han allt annat och installerar om allt. Så nångång ganska snart borde min henkepenke vara tillbaka!!! <3 <3 <3 :D :D :D

Så även om kusin ej klarar att fixa min henke så har han iaf alla mina kära filer på sin externa hårddisk så jag kommer inte förlora allt iaf <3 och det är en lättnad.


Vem har bästa kusinen? (alla vet att det är jag!)

Inga kommentarer: