29 maj 2009

New Moon!!

Kan inte hålla mig längre!

Nya bilder från Italien finns uppe, när Bella räddar sin älskade Edward. Scenen är inte likadan som i boken, den är BÄTTRE. Jag tyckte redan när jag läste boken att: "VARFÖR kysser de inte varandra?!" de har varit ifrån varandra i 6 månader, och båda har mått sämre än sämst, men ändå händer inget förrän ett DYGN senare. Så.. nu är saken biff. De har fixat till det och det är underbart och UNDERBART att se dessa vackra bilder. så mkt bättre än förväntat.

14 sek av nya trailern finns ute och jag DÖR i väntan på hela som kommer klockan tre natten till måndag! <3 (bara två dygn och 3,5 timmar kvar!)

jag måste sova nu, men DET ÄR SÅ JÄVLA LÅNGT TILL NOVEMBER! :'(

bilder har jag tagit från twilightsweden.se. var de fått bilderna ifrån går att hitta där.


Inga kommentarer: