10 maj 2009

Konfirmation

Idag konfirmerades mina små söta konfirmander. Vädret underbart, men lite blåsigt, och korten tror jag blev jättefina.
En av de bästa Gudstjänsterna jag varit på i hela mitt liv faktiskt. Den var inte alls långtråkig och konfirmanderna som har gått musik-konfirmation är ju alla duktiga och intresserade av musik, så det blev många soloframträdanden. Jag kan bara säga en sak, och det är att de var GRYMMA! verkligen helt enastående! började nästan grina när en sjöng solo på Gabriellas Sång, jag verkligen älskar den sången och det var så vackert! (alla de andra solisterna var med grymma! <3)

jag hoppas att så många som möjligt blir unga ledare som jag jag är, för det vore så kul ;)

och så har jag i mina blåa linser för första gången idag! Ser wierd ut men, ändå... det ser ganska bra ut bara det att jag inte är van vid det ;)

Inga kommentarer: