20 oktober 2008

ÖSK-HIF | Fotboll <3

Idag har varit en seg dag. det är jämnmulet och regnet hänger i luften, så att säga. Övningskörningen gick bra och nu är det inte långt kvar tills jag kör upp..

Maten går bra med faktiskt, det är sjukt svårt att äta när man hela tiden mår illa, och inte blir illamåendet bättre av att man äter, snarare motsatsen. Men idag har jag ätit ganska bra för att vara mig, och jag mår inte så illa som jag brukar, och det är jättebra.

Ska på fotbollsmatch idag. Ser så fram emot det, var två veckor sedan sist och det är alldelles för lång tid. Jag avskyr vintern för det är kallt, och för att det inte finns något allsvensk fotbollsmatch att kolla på med (ganska) jämna regelbund. Hmm men nu ska iaf det skadedrabbade ÖSK ta emot det, om möjligt, mer skadedrabbade Helsingborg, som då är utan sin stora stjärna (och min idol :/) Henrik Larsson. Bra ur ÖSK-synpunkt men det är tråkigt för jag gillar att se Henke live. Han är en av mina absoluta favoritfotbollsspelare och det är tråkigt att den enda gången detta år som ÖSK möter Helsingborg så är han skadad .__. men men, jag hoppas iaf att ÖSK vinner idag, inte för att chansen är så stor men.. men vinner ÖSK så går de om MalmöFF i tabellen och det är bäst :D

Sååå nu äre fotboll fotboll FOTBOLL! Kärlek till den sporten! Jättemycket kärlek! <3

Inga kommentarer: