04 oktober 2008

Björn, Tenta och shopping

I torsdags var jag ju i Sthlm och såg Turnen 2008 med Björn, Måns, Soran och Özz. De var bra faktiskt, och Björn var så snygg i verkligheten X) Och Soran var sööööt som aaah, jag ville bara krama honom. Och jag har nog aldrig skrattat så mkt på två timmar som jag gjorde då, och det är ju bra, skratt förlänger ju livet sägs det.

Dagen i Sthlm annars var så att jag träffade Claire och gick runt lite. Sedan träffade jag Mic och sen Miran. Slutade med att de satt och kollade på mig som åt X) läskig känsla faktiskt, gillar inte att äta ensam bland folk. Iaf var de jättegulliga och dagen var bäst 8) Speciellt kul att äntligen få träffa Mic <3 hon är underbarast.

Redovisningen igår gick bra, och jag klarade mig med G eller VG, vilket vet jag inte ännu. Tentan hade jag idag och man fick 4 timmar på sig, jag var klar efter 50 minuter. Ingen aning om hur det gick iofs, men det känns ganska bra iaf och det tror jag är positivt.

Efter tentan fick jag köra massa biiiiil. Det är bäst för jag har snart uppkörning och jag vill köra så mycket som möjligt. Jag har köpt fyra filmer idag. The Aviator, Nyckeln till frihet, En riddares historia och Forrest Gump. 198 kr :D

Sedan blev det Cervera för de har extrapris på porslinet jag samlar på. Tog med alla student- och sparpengar och det blev porslin för 3000:- och en brödrost. Den där röda i Chili-serien som är så snygg 8)

och nej, jag är inte klar med inköpen ännu. På IKEA blev det en sådan där snygg fruktskål, några plastbyttor och ett nytt DVD-fodral då mina 120 DVD:er fyllt det förra. Sedan åkte vi till Lager 157 och där blev det "bara" två scarfer. Det hade lätt blivit mer om jag inte redan köpt så mycket idag, för det var snygga kläder till jättebilliga priser.

Visst får man koppla av nu när inget finns att göra. Bara att vänta på betyget och nästa kurs är inte påbörjad :D

tjohoo.. jag gillar det här just nu

Inga kommentarer: