25 oktober 2008

Boksläpp

Idag hade Fialotten boksläpp i Kräcklinge församlingsgård. Det gick jättebra och jag fick en signerad bok av henne :D eller ja, mormor betalade den som en tidig julklapp till mig. Det är en bakbokbok med gamla recept från trakten som har varit Fias projektarbete som fortsatt lite längre än alla andras.

Carro och Erika var där med, det var.. pratsamt. *HOST* Inte alltför mkt prat om... intima saker iaf, bara en hel del. Men jag är bra på att slingra mig ur, hihi :D Jag tycker om er C, E och S.

Annars har det inte hänt så mkt, är det konstigt att sakna Emil när man inte pratat med honom på.. ett dygn. (sms räknas inte! :p)
Han har iaf fått ett super-mejl från mig att läsa när han kommer hem inatt, stackarn!

Nu ska jag sova. Linköping imorgon, troligtvis, om jag får för mamma. Hon kräver duschning och jag vägrar för jag tänker inte duscha för jag anser mig ren då jag inte ska duscha förrän på måndag, enl. schemat jag har. Vill inte tvätta håret för ofta då det vänjer sig och lättare blir fett. Så bråk med mamma imorgon. yes.

Nu. godnatt <3

Inga kommentarer: