23 oktober 2008

High School Musical 3 | Twilight

Såg HSM3 igår på premiären här i Örebro.
Sevärd film och jag ska försöka se den igen då små tjejer skrek oavbrutet så fort Zac Efron var i bild, vilket resulterade i att man inte hörde varken replikerna eller sångerna. Sedan sprang de där småtjejerna (som INTE borde lämnas ensamma i en biosalong sådär) in och ut i dörrarna utan att stänga dem försiktigt vilket gav ljudliga smällar var och varannan minut under hela filmen, samt att flera tog kort på bioduken med mobiler, och några även pratade i telefon under filmvisningen.

Sämre beteénde i en biosalong har jag aldrig sett förut!

Men filmen var bra - det jag såg och hörde iaf, men jag vill se den iegn utan skrikade och irriterande småtjejer. får bli om någon månad när de lugnat ner sig.

Det bästa med biobesöket var dock trailern som visades innan HSM3. Twilighttrailern kom så plötsligt (fast jag hade hoppats att den skulle komma, och väntade på den) att jag tappade andan. Jag kollar på Twilighttrailerna flera gånger varje dag och att få se en på stor bioduk var helt otroligt. och eftersom jag inte var helt beredd på när den kom så var det första jag hörde repliken: "How old are you?"
"Seventeen"
"And how long have you been seventeen?"

och där DOG jag. andningen funkade inte alls, jag bara stirrade med gapande mun på bioduken och jag kan faktiskt erkänna att hjärtat hoppade över ett slag där innan jag fick kontroll på mig själv igen, lagom till att trailern var slut <3

jag ÄLSKAR den. ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!
Det är så värt att se HSM3 igen bara för att få se Twilighttrailern igen på stor skärm <3
Undrar hur jag kommer att reagera på filmen. Jag kommer antagligen studsa upp och ned innan och vara helt salig hela filmen igenom och sedan köpa biljetter till dagen efter för att se den igen X)

Edward säger jag bara. Edward <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Just den delen i trailen dör jag på. Det är så... sååå galet! <3

Ignorerar HSM 3 texten eftersom jag inte ser den fören på höstlovet nästa vecka. :D

Anonym sa...

Hahah jag med XD

tänk dig det i bion nästan oförberedd, jag kunde inte andas <3

haha jag skrev inget avslöjande ;)