06 oktober 2008

en helt (o)vanlig dag

Ny kurs att läsa och en finfin itroduktion om Conrad Röntgen och röntgensjuksköterskans historia. Intressant som tusan (tyckte jag) men ja, jag hade en extrem mensvärk så jag hade gärna tagit den här introduktionen en annan dag. eller sluppit mensvärken, det hade iofs varit det bästa alternativet.

Såg Sarisen vid slottet när bussen åkte förbi, frisk och kry var hon. Snygging är hon!
Åt med Fialotten idag. myyyys och hon är sötisch! <3
Och du blir väl inte sur på mig? Jag bryr mig bara om dig alldelles för mycket. Du klarar det här älskling! Och du får berätta vad de säger på onsdag! =)

och nu är den här jävla mensvärken så extremt olidlig, och det värsta är att jag knappt känner den! För smärtan i mitt ben är om möjligt ännu värre. och det säger ganska mycket. Benhinneinflammation är INTE behagligt och försök undvika det om ni kan. Smäääärta säger jag bara .__.

tryckte just i mig en alvedon och hoppas på att den ska stänga av mina smärtinpulser så snabbt som möjligt. för jag kommer snart sätta mig ner på golvet och böla om den inte hjälper. Jag orkar inte med att må skit hela tiden.

Inga kommentarer: