05 oktober 2008

Mensvärk och film

Jag hatar det. HATAR HATAR HATAR!

Enda dagen jag är helt ledig så får jag den här jävla skiten. Så sjukt irriterande och det enda jag nu kan och orkar göra är att se på film, läsa böcker eller sova. och knarka alvedon såklart.

Nu ska jag försöka välja en film att se på. det är svårt för jag har ganska många att välja bland..
Enternal Sunshine of the Spotless Mind
Love Actually
The Bourne-filmerna
Ocean's-filmerna
Brokeback Mountain
The Holiday
The Notebook
Pride and Prejudice
En Riddares Historia
Notting Hill
The Departed
Legally Blonde
The Aviator
Nyckeln till Frihet
Forrest Gump
27 Dresses
Prince Caspian
Ever After
Guldkompassen
A Walk To Remember
Alla James Bond
Alla LotR förlängda
Alla HP
och många fler..

vad ska jag välja? XD

2 kommentarer:

Anonym sa...

>___> det är ju för många alternativ, men just nu är iaf jag sugen på Forrest Gump <3

Emmy sa...

haha jag veet XD

det blev Love Actually <3