10 oktober 2009

Wohoo

Har letat skor som en galning, för jag behöver verkligen ett par vinterstövlar. MEN DET FINNS INGA! Inga som är sköna iaf, och inga som inte har klack, är svarta och smala i skaftet. För jag har liksom inte gigantiska vader som alla andra verkar ha. Finns det inga vinterstövlar för tjejer med smala ben? :(

Idag skippar jag landskampen Swe-Dan och går på bio med några vänner istället. Det blir Fame som hade premiär igår.. ska bli jättekul. (och Sverige kommer ju förlora i Parken i vilket fall och åka ur EM-kvalet så det spelar ingen roll om jag missar den skitmatchen)

Nu håller jag på att fixar bilder till en sak (heeemligt, hemligt), sedan ska jag städa, baka och duscha. allt innan kl 7. det är 2 timmar.. hinner jag det? NEJ! haha.

Plus allt annat.. jag har mensvärk!

Inga kommentarer: