27 oktober 2009

Solliden

Läger på Solliden med mina små och söta konfirmander var det nu måndag till tisdag. Jättetrevligt och smått, hysteriskt roligt ibland. Sexpipa, Halleluja och kramlektioner är något av det jag kommer ta med mig. och så självklart Tarzan som gör bläckfiskrörelser x)
Andreas med dumstrut på huvudet passade faktiskt väldigt bra som oförstående typ som inte visste ett skit om kärlek. Att få höra konfirmandernas hackiga förklaringar om vad kärlek är var minst lika kul som att se Andreas. Dock slår INGET mitt konfirmationsläger när Graham (min präst) härmade Malin Bayard. Det var hysteriskt kul och ett minne jag förmodligen kommer bära med mig resten av livet.

Nu är det tillbaka till ett någotlunda vanligt vardagslunk-liv igen. Inga mer Muse-konserter, inga läger på ett tag och ingen skola. Nu är det bara att ta det lugnt och försöka sova ikapp de fyra nätter som jag nästintill missat.

Ha det bäst! <3

Inga kommentarer: