15 mars 2008

Vemdalen, Östersund

Nu på mitt påsklov ska jag resa bort en vecka. Bilen, som jag kommer köra, ska åka norrut mot Vemdalen och Östersund. Tyvärr kommer det inte bli så mycket skidåkning för min del då jag kommer plugga PA och matte för hela slanten, men lite vila ska jag få i Östersund när jag hälsar på Maria i några dagar.

Imorse var jag på ICA Maxi Supermarket och köpte alla tre Sagan om Ringen extended DVDs och jag är SÅ GLAD! Jag har velat ha dessa filmer så länge och nu var de inte så jättedyra och ja, vad kan jag säga mer än att jag är så o t r o l i g t glad?

Ikväll ska några vänner komma hit och vi ska äta mat och kolla på Melodifestivalen som vi alla faktiskt hatar. Fast.. Björn Gustavsson är ju med och det är enda anledningen till att jag kollar på skiten. Björn är liksom, Björn och han är helt underbar, mer kärlek till honom. Innan de kommer ska jag träffa Daniella som det var länge sedan jag såg, jag ska bjuda henne på musikalen Hair som en annan kompis medverkar i. Det kommer bli så kul att träffa henne igen.

Just nu håller jag på och packar, eller.. inte EXAKT just nu, för precis just exakt nu så skriver jag ju här (smart jag är va?). Men jag BORDE iaf packa, och jag har packat mina två väskor.. nästan *HOST* men jag är trött på att packa, och jag behöver städa, men jag orkar inte städa. Så därför skriver jag här.

Det här kommer inte bli speciellt långt för jag tänker inte berätta massa galna saker om mig själv eller nåt som jag gjort tidigare. Men jag tänkte börja med en kul liten sak. Jag tänkte att jag skulle sluta varje blogginlägg från och med nu med ett citat som jag eller mina vänner sagt, alltså inget supermegasmart, utan mer... galet. Här sa jag INTE att mina vänner inte är smarta, utan att de är mänskliga och säger fel ibland med och då kan det komma kul citat ibland.

Jag hoppas att ni får ett bra påsklov, jag ska iaf försöka. Puss

"Kan man klona en stekpanna"

Inga kommentarer: