29 november 2010

dumma SJ berövar mig min sömn

SJ SUGER. Fast det är ju faktiskt ingen nyhet alls. Deras sätt att hantera sina egna förseningar är beundrandsvärd. Kan garantera att det hela hade hanterats bättre i vilket U-land som helst utan att resenärerna hann frysa ihjäl. Tog två timmar efter att vi klivit av deras över en timme, försenade tåg i Mjölby innan ersättningsbussen dök upp. DÅ hade SJ pratat om denna buss i tre timmar men föst en kvart innan den kom hade de ringt bussbolaget. Tack för det liksom!

Så två timmar i ett snökaos i Mjölby, genomfrusen med ett femtiotal Örebroare och vetskapen om att jag måste upp till praktiken 05:00 på morgonen är inget jag rekommenderar. tre timmars sömn nu i natt och tenta imorgon samt torsdag samt tisdag nästa vecka är INTE kul. vet inte när jag ska hinna sova mellan plugget, praktiken och tentorna. Än mindre när jag ska äta, duscha och städa mitt rum.

vistelsen i Lund var i alla fall asnajs och jag kommer lägga upp bilder och sånt senare för jag har tenta imorgon bitti och jag behöver faktiskt SOVA nu. Godnatt

Inga kommentarer: