16 augusti 2010

Home Sweet Home

Har iofs varit hemma i två dagar nu, och det har inte hänt speciellt mycket. Jag har varit på 50års kalas hos världens mest underbara präst och så har jag hälsat på farmor och farfar. Jag har kört Volvon igen, vilket är helt fantastiskt, jag tyckte nästan att det kändes konstigt för att jag har kört Skoda och Suzuki så mycket i jobbet nu, bromsen i Volvon var galen i jämförelse. Men jag antar att jag kommer vänja mig igen eftersom det ändå är den enda bilen jag har tillgång att köra numera.

Idag har jag stukit tvätt i tre timmar. Lagat mat, fixat med min bank och skolärenden. Har en del kvar att göra som att ta reda på vilket lösen jag har på mitt BankID eftersom det inte funkar, anmäla mig på den nya anställningslistan hos kommunen och kontakta studentambassadörschefen för en intervju. Spännande.

Imorgon ska jag träffa Sarisen, kommer bli spännande och jag ska få se hennes lägenhet ;)

Inga kommentarer: