20 augusti 2010

Det löste sig

efter ett otroligt jobbigt dygn när jag fick reda på att jag var underkänd på mina praktiska prov på Universitetet så har jag nu pratat med enhetschefen och jag är visst kvalificerad att fortsätta min utbildning som planerat. Provet måste vara godkänt innan slutet på januari och det finns två provtillfällen innan dess.

TACK GODE GUD!

Grät hysteriskt hela eftermiddagen och kvällen igår och har haft ont i magen idag, men allt verkar ha löst sig och jag är otroligt lättad.


Nu har jag snart en intervju för att se om jag får vara studentambassadör detta året och jag hoppas att det går bra. lite mindre än två veckor till skolstart nu bara! Spännande. och jag kommer plugga som fan nu för att inte släpa efter i något alls mer, jag fick ett rejält uppvaknande av detta nu och jag kommer inte riskera min utbildning något mer. Nu är det plugg till 200% som gäller.

Inga kommentarer: