21 maj 2008

Sunshine

Hej ni som läser!
Tack för stödet i föregående inlägg och jag kan säga att jag måsr mycket bättre nu. Hade så att säga en botten i måndags kväll nu och sedan dess har det bara gårr uppför och nu är allt tipptopp. I en tråd på fefo, som misstolkades av några läsande, blev det lite halvbråk och en del kallade det mobbning. Jag kallar det att sparka på en som redan ligger, men eftersom det varken stjälpte eller hjälpte mig så skiter jag fullständigt i de idioter som antagligen hade en dålig dag (eller en sämre dag än vanligt kanske :P). Vissa där ställde iaf upp för mig och det var det som hjälpte mig. Samt att min familj - trots bråk, är den bästa man kan ha! <3

I går var jag inne till skolan och skrev i fem timmar på ett religionsarbete (det allra sista arbetet här på gymnasiet) och då fick jag även reda på att jag har MVG i båda kurserna jag läser med Ari. (Sam C och IR) det var otroligt skönt eftersom jag inte satsat till 100% i de kurserna (iaf inte i början) och jag var het säker på att jag skulle få VG.

Och nu skiner solen, jag har träffat Linda i måndags och Sara igår. När jag är med dem så finns det inget dåligt här i livet. It's just sunshine everywhere! <3
Japp jag är superglad idag. som ni kaaanske märker. Nu ska jag snart äta frukost, titta lite på solen, kanske gå en promenad och så ska jag skriva klart religionen, har bara källförteckningen kvar. Sedan har jag ett tal i svenska C med, imorgon. Men det få fan gå som det vill med den saken, jag har ändå bara VG där X)

Ha det supertoppen ni alla! <3
puss på er!

"And It's our God-forsaken right to be loved love loved love loved" - Jason Mraz, I'm Yours

Inga kommentarer: