19 september 2010

Val + ny locktång

Idag är det val i Sverige, och jag jobbar i en vallokal hela morgonen, dagen, kvällen och natten. Förtidsröstade för en vecka sedan och det är skönt att slippa tänka på det ;)

Fyller ju år nu i veckan och igår när jag var på stan med Ellen så hittade jag en sådan locktång som jag letat efter hur länge som helst. En s.k. Easy curl som har värmehandskar så man håller i lockarna istället för att klämma fast den. Lockarna blir helt annorlunda på detta sätt, och mycket lättare att styra precis som man själv vill ha det. Så jag köpte den såklart, och idag nu på rasten så testar jag hur den fungerar.
Den fungerar alldeles utmärkt. Jag älskar den!


Bildresultat: (mobilkamera så inte bästa kvalitén)



såhär blir mina lockar annars: (I-curl)

Inga kommentarer: