17 september 2010

slutkörd

Skulle träna med Emy igår men då hon blev sjuk så blev det en runda i joggingspåret istället. Jag har joggat en gång detta år och det var i maj någon gång, så ja, att säga att jag är vältränad är att överdriva rejält. Dock överraskade jag både mina föräldrar och mig själv när jag sprang tre kilometer på 23 minuter. Det är ändå helt okej bra för en med svår astma och som inte tränat ordentligt på fem år.

Så, idag har jag ont i kroppen, mest i benen. Är så sjukt stel så jag känner mig som min morfar ungefär xD Men jag får försöka hålla upp detta lite så kanske jag slipper det om ett tag.

Annars idag har jag sett på nya avsnittet av Vampire Diaries. Sjukt bra serie för er som inte sett den! Sverige är lite efter och kommer börja visa avsnitt 18 på säsong ett om ett tag, men i USA har andra säsongen redan börjat och det är den jag följer. Jag tror att Elena börjat tröttna - hon orkar inte med allt drama och det känns som om hon nu vill göra slut med Stefan. Men vi får se nästa vecka.. SPÄNNANDE.

Inga kommentarer: