30 januari 2010

Tjoho

Det blev hindersmässan en gång till med Ellen och det resulterade i fem nya filmer:
- Tsotsi
- Svindlande Höjder
- Chicago
- The Duchess
- Bröderna Grimm

köpte även ett par Foppa-tofflor som jag ska ha i jobbet och ett halvt kilo marknadsnougat till.
Det var jättemys att träffa Ellen igen och vi diskuterade det nya Vampire Diaries avsnittet och pratade om massa skoj. Det får vi göra om snart igen ;)

Idag så var jag med mamma på stan och det slutade med en jättefin sommar/vårklänning/tunika och en ny mobil. Nej, mobilen var inte ett hastigt inköp utan det var mkt igenomtänkt. jag har velat ha den här mobilen sen innan jul och min gamla är över fem år gammal. Så vi var inne i december och skulle köpa den men då rekommenderade de att vänta lite för att det var problem med mjukvaran i den, så idag gick vi dit igen och de sa att det blivit mkt bättre med dem. Så då fick jag den. Det var min försenade julklapp och jag älskar, älskar, ÄLSKAR den :D och hittills fungerar den toppenbra :D

Inga kommentarer: