15 januari 2010

Hejdå

Mina grannar har flyttat, eller mina och mina, min familjs grannar. Deras son har utsatts för hot och när de hjälpte honom och polisanmälde och sådant så hotades de med och de kände sig inte längre trygga där de bodde då de som hotade visste var de bodde. Så nu har de flyttat. De knackade på tidigare idag när bara jag och brorsan var hemma och gav oss en gigantisk chokladask och tackade för att vi varit sådana bra grannar. Så otroligt gulligt av dem men det känns som om det skulle ha varit vi som gav dem något istället för tvärt om!

Nu hoppas jag bara att de nya grannarna INTE har hundar som skäller hela dagarna och nätterna - för det gör våra andra grannars hundar och jag orkar snart inte med det längre! Men det blir säkert bra! hur länge kommer jag bo kvar här i vilket fall liksom?

Inga kommentarer: