12 januari 2010

Feber!

Att det kan pendla så mycket från dag till dag. Igår och inatt kändes allt så superbra och när jag vaknade i morse var jag svettig och frös på samma gång - och det är inte ett bra tecken. Så jag hade mentalt förberett mig på att träna med Ella idag men träning och feber går inte så bra ihop. Min handled känns bättre i alla fall och jag ska försöka att inte halka ännu en gång för jag kommer säkerligen med mina snabba reflexer att ta emot mig med samma hand igen och då kommer jag säkert att spräcka handleden och det är något jag INTE vill göra just nu!

Dagen har varit att sova, sova sova, dricka te, spela lite piano, kolla på Extreme Home Makeover och sedan trycka i mig lite mat. Jag har lyckats plugga en timme farmakologi med, sjukt kul tycker jag och jag minns en hel del faktiskt! nu på kvällen har jag bara läst och kollat på en film. Allt för att bli bättre till imorgon då jag ska träffa Ellen för första gången och vi ska gå på Sherlock Holmes och yaaay! jag vill verkligen se den filmen :D

och en bra sak är att det inte är många dagar kvar nu innan Vampire Diaries sätter igång igen. JAG LÄNGTAR SÅ! även fast jag nu läst alla böckerna och läst massa spoilers om vad som kommer att hända. Serien följer ju inte böckerna så mkt och det är så BRA. bara en och en halv vecka kvaaar! :D :D :D

Inga kommentarer: