21 januari 2010

Grattis mormor!

Igår fyllde mormor 79 år och jag och familjen var hos henne med presenter och sedan fick vi middag där. Det var mysigt och jättetrevligt, jag tycker så mkt om mormor och morfar <3
Min present är att jag ska bjuda henne och morfar på fika på stan. Tid och plats bestämmer de själva, likaså med vad de vill äta! Vi får se hur det går, för morfar brukar aldrig låta mig betala ens 50 öre för någonting, men ja X)

Idag fick jag vykort från Nya Zeeland och nej KM, jag är INTE alls avundsjuk (*HOST*) och du lovade mig bättre berättelser från Zeelandet så det är bara att skicka ett LÅNGT mejl med MASSA bilder X)
jag fick även brev från London. Det stod ROYAL MAIL med stora bokstäver på det och jag blev jätteförvånad för vem i London skickar ett stort, vadderat kuvert till mig? Men det var en medlemskatalog och ett medlemskort till True Blue - Chelseas supporterklubb X) Nu måste jag gå med i Kubanerna för fan heller att jag är med i True Blue men inte i Kubanerna när det enda laget jag egentligen bryr mig om är ÖSK <3

Snart är det singstarkväll i kyrkan med PUH. Det är en grupp för unga vuxna som träffas och har kul. Detta är min första ggn någonsin - men det kommer säkert gå bra :D Hannah ska med så jag är iaf inte ensam.

Inga kommentarer: