03 juli 2009

hoho

Nu kan jag 2 minuter av låten!!!! Imponerande Emmy, ja jag vet! Jag är så GRYMT nöjd över mig själv. Dock ja, det är aningen förenklat, men vad sjutton, jag är ingen konsertpianist som spelat 8 timmar om dagen sedan jag var tre år.

Nu ska jag bara lära mig resten med.. början är ju liksom enklast. hahah. har bara tagit 3 veckor, men jag har tid. tihi.


Annars så vet jag inte. Jag har en finfin solbränna - är brunare än jag varit förut - någonsin förut. OCH jag är snart klar med min översättning av Midnight Sun! :D Har något kapitel kvar och sedan är det bara genomläsning och korrigera meningar och ordföljd en gång till ;)


Hittade ett armband bland mina gamla brev jag har sparat. Det är från Ciwi/Johanna som hon gjorde och skickade till mig... förrförra sommaren tror jag att det var. Slytherinfärger, eller typ LSK-färger XD Hade Erica ngt med det att göra tro? XD

1 kommentar:

Erica sa...

varför tror du att jag skulle ha något med det att göra? (A)

jag fick också ett armband av henne, men det är borta :(