29 juli 2009

Framnäs igen

Fick låna Johannas internet nu när hon åker till Däldernäs i ett par dagar.. så jag har ganska fr till gång till internet nu ända fram till typ lördag eftermiddag... eller fri och fri.. det trådlösa är så dåligt här att det bara fungerar när vädret tillåter XD men jag har iaf mer internet än vanligt och nu hoppas vi alla på bra väder.

Har lagt upp lite bilder från framnäs på min facebook! bilder på BDB kommer när jag kommer hem. orkar inte ladda upp där med på detta seeega internet.

Inga gäster är här just nu, utan bara 6 st personal - varav 5 anställda. Jag har målat om hela köket och diskrummet med isabell, två ggr. så det är typ asfint nu. och jag är DÖD i mina armar XD men det blev fint så det var lätt värt all smärta :P nu ska jag baka hela dagen imorgon, och ikväll blir det till att baka bullar tror jag.. ;) det kommer bli kul. jag ÄLSKAR att baka, som de flesta av er redan vet.

Såg HBP häromdagen med. Åkte in till jönköping och såg den. URBRA! älskade Ron och Harry XD
"I think I'm in love with her!"
"Fine. Have you actually met her?"
"No. Can you introduce me?!" <3

Inga kommentarer: