19 juli 2009

Hej från Framnäs!

Saknar internet sjukt mkt. Mats hade ett trådlöst, och sämst dåligt internet som jag just nu använder. YAAAY. bättre än inget iaf :D

Jag längtar hem. jättemycket. Nya danskar kom igår och jag saknar de andra danskarna. Abelina grät, Johanna grät, Anna grät och jag kommer snart börja gråta med. Halva personalen har nu åkt hem med och det är så sorgligt :( jag avskyr att säga hejdå till folk :(

Den gångna veckan har varit bra, och jag har faktiskt gjort ett assist i fotboll!!! tro det eller ej, men jag har faktiskt gjort det XD jag som har noll bollkontroll och är bollrädd XD
sjuk har jag varit två-tre ggr med, och det är en av anledningarna till att jag vill hem. Jag hatar att vara här när jag är sjuk. Just nu mår jag dock bra på den fronten ;)
Jag har lärt mig saker om mig själv som jag inte trodde fanns inom mig. Det är bra - tror jag. nu ska jag adda Abbe på facebook och kolla in twitter innan jag lämnar tillbaka datorn till Mats och går och ser på en film ;) - eller pluggar XD

2 kommentarer:

Erica sa...

Haha jag har faktiskt gjort assist i fotboll, i en turnering och allt Ganska stolt, med tanke på att jag verkligen spelar fotboll (fråga inte hur jag hamnade där förresten.. i en riktigt fotbollsturnering alltså :S).

Var på bortamatch med LSK idag, mot Qviding i Göteborg. LSK vände 2-0 till 2-3, galet och underbart! Imorgon håller jag på Örebro för jag och mor har tippat på dem på stryktipset ;o (vilket vi gjorde förra veckan också och förlorade ni minsann. hemma. mot häcken. jag är besviken!)

Emmy sa...

hahah underbart. och jag frågar inte hur du hamnade där XD men undrar gör jag iaf jättemycket XD

hahah det var en bra vändning! och håll på Örebro du! DE ÄR JU LIKSOM BÄST! :D
kommer hem så j ag kan jobba innan matchen mån 3 augusti. Säljer ju biljetter till matcherna. SÅ KUL :D

och ÖSK kan ju inte vinna jämt (tyvärr!) :P