26 juni 2009

Update

Sthlm var trevligt. Jag bölade inne på Titanicmuseét, jag åkte Djurgårdsfärgan, höll på att dö av värmeslag, impulsköpte en ny tröja, på rea, så jag slapp svettas (den är ASSNYGG) och träffade Claire :D (Mic var dum och dissade mig för en pojke hon träffar typ varje dag :(:(:(:()
jag inhaandlade även en film jag velat ha sedan ett år tillbaka, Infernal Affairs - en kinesisk film som är grunden till den amerikanska filmen The Departed. Det kinesiska originalet är MYCKET BÄTTRE, vilket jag VET då jag sett båda varianterna. och nu har jag äntligen hittat den! yaay :D

Inatt var jobbig. Jag har aldrig älskat Michael Jackson och hans musik. Men han är en legend inom musiken. Jag kan tycka vad sjutton jag vill om hans musik, men han har lamslagit en hel värld med den. Och hans låtar är inte dåliga - enl mig, det är bara det at tjag alltid hittat ngn bättre låt. Michael har inspirerat tusentals musiker i ett tiotal år och jag håller med, The King of Pop - är ett mycket passande namn.
Så jag blev ärligt ledsen inatt när nyheten kom (ja jag var uppe kl ett inatt). Man ska inte dö vid 50 års ålder. En legend är död och världen sörjer. Så om ni inte bryr er om MJ och tycker att folk är fåniga. skit på er. En LEGEND har dött. ingen annan har sålt så många skivor som han och låt folk vara ledsna. Jag som inte äns var ett fan, sörjer en förlust av en legend. RIP MICHAEL JACKSON!

Idag har varit SJUKT varm! Solen har gassat och jag har inte mått så bra. sovigt dåligt och druckigt dåligt tror jag är en dålig kombination xD Pallrade mig upp till Lundby IP vid femtiden iaf för att se brorsans lag vinna i Örebro cupen. De är nu vidare till åttondelsfinal i sveriges näst största fotbollstävling (Bara Gothia är större!).

Såg sverige åka ur på straffar efter en mycket bra match. Synd att Söder skadade sig, jag tror att matchbilden hade sett helt annorlunda ut om han inte gjort det. trist, men Englands målvakt var HET. nu får jag ytterligare en match att spana in snyggingen och dregla lite till :D <3 (Joe Hart för er som inte vet vad han heter. googla om ni vill :P)

Nu ska jag översätta lite mer av Midnight Sun. är mer än halvvägs :D
natti!

Inga kommentarer: