11 juni 2009

benvaxning!

Efter mycket prat och diskussioner så hade mamma och jag kommit fram till att jag ska prova att vaxa benen. Så nu ikväll fick jag för mig att NU, äntligen var det dags. Så sagt och gjort, vi åker till Maxi och köper vax och sedan börjar vi.
Mamma har varje gång vaxning kommit på tal sagt att det gör så fruktansvärt ONT och att jag aldrig kommer klara av att rycka själv. Och att jag skulle börja gråta.

Så när vi väl sitter där och ska rycka bort det så vill jag göra det själv. Ska jag medvetet skada mig själv vill jag vara den som gör det. Jag hade väntat mig att det skulle göra SKITONT och att jag skulle strunta i att göra klart det. Men seriöst. Vad är det för tal om att det gör ONT att vaxa benen? Jag kände det ju knappt?! HAHA liksom. Mamma var grymt imponerad må jag säga. och jag ryckte bort allt helt själv :D inga problem alls. Så hade jag trott att det skulle vara så mkt värre, jag känner mig nästan lurad.

Inga kommentarer: