06 juni 2009

Student 2009

Jag visste att gårdagen skulle bli aningen stressig. Fyra vänner hade bjudit hem mig och jag kände ännu fler som tog studenten. Lyckades iaf se Alexandra, Linnéa, Josefine, Pia, Maria, Erik och hälsa på hemma hos Elin, Sara och Elvira (och Erik, men då hade han hunnit gått innan jag hann dit)

Stressigt men kul. Och de var så fina <3

Mätt blev jag iaf, och en tur ut till Glanshammar fick jag med.
Kameran försvann där ett tag, men den hittades i bilen då den måste ha trillat ur fickan när jag åkte hem från Glanshammar. hade jag tappat den någonstans hade jag blivit jätteledsen för den är ny, dyr och har massa fina bilder ;) men som sagt, ingen skada skedd - förutom ett par små repor på skärmen, och väljer jag mellan ingen kamera alls eller en med några små repor så är jag glad över att jag hittade den!

Inga kommentarer: