23 juni 2009

Dag hundrafemtioelva!

Ytterligare några dagar i mitt liv har gått, och vad har jag gjort för nyttigt?
ingenting!
Vad har jag gjort som är bra?
Ingenting!
Vad har jag gjort som är snällt mot mina snälla föräldrar?
Ingenting!

Så... jag ska snart städa som de vill att jag ska göra.
Först ska jag prova mina två nya inköpta bikinisar :D (två st för 73:- visst är det ett fynd!?)
Sedan ska jag spela lite mer piano. Det går inte så fort framåt med mitt försök att lära mig River Flows in You, men det går iaf inte bakåt!

Imorgon blir det Uni och uthämtning av båda tentorna som jag failade på - omtentor i Augusti! Sedan blire till att plugga!

Torsdag blire Stockholm med pappa - Titanic-museum och fika med Claire och Mic <3 Miss you snyggingar! 8)

Igår var det fest hos Erik Arn för han fyllde 20. Det var kul. Bilder läggs snart upp på min bdb för er som har den ;)

Köpt en ny kalender har jag med, så nu kan jag börja planera för framtiden. Första datumen att skriva in: 7 Aug (Taizé), 20 Aug (omtenta 1), 26 Aug (omtenta 2), 22 sept (20 år), 24 okt (Muse i Sthlm), 20 nov (New Moon har premiär)

3 kommentarer:

Sabine sa...

Jag har gjort nåt jättesnällt mot mamma, bjuder henne på en veckas semester i London om en månad :P *bäst*

Det är väl inte New Moon-kalendern du lagt vantarna på hoppas jag?

Btw skriv in andra november i din kalender! Det är en order!

Puss!

Emmy sa...

det var jättesnällt!!!

nej inte ännu :P

2 november. sure. why?

<3

Sabine sa...

För att jag fyller 21 år den 2:a november :P