10 juni 2009

Hanna, Slumdog, HP

hej hej hej. Träffade Hanna igår och vi var på stan, åt glass, köpte en extern hårddisk, åt tacos och tittade på Slumdog Millionaire.
Vill ni veta vad jag tyckte om filmen, kolla in min filmblogg här för kommentarer.
Annars har jag inte gjort så mycket på senaste tiden. Förutom att ha insett att jag inte kommer kunna se nya HP-filmen förrän tre veckor efter premiären :(
Det dummaste är... jag är inte ens särskillt besviken eller ledsen. Hemskt men sant. Jag tror att jag fått en distans till HP, och jag skäms nästan för det, eftersom HP betytt så mycket för mig, men nu tänker jag knappt på det längre. Det är Twilight för hela slanten just nu. Kanske har 10 års nörderi med HP tröttat ut mig och jag behöver något nytt att nörda mig på?
Hur som helst så har HP alltid en speciell plats i mitt hjärta, men det är inte lika hysteriskt som det var tidigare. Och jag kommer se filmen - tre veckor efter alla andra. och jag kommer älska den! <3

Inga kommentarer: