16 januari 2009

Vrak

Verkligen, jag var ett vrak igår, eller jag kände mig iaf som ett. Jag sov fyra timmar på eftermiddagen/kvällen och sedan trots febern och mattheten så tryckte jag i mig en macka och sov sedan hela natten vilket jag inte gjort på flera veckor nu. Helt underbart. När jag vaknade så mådde jag så sjukt mkt bättre än vad jag gjort de senaste veckorna och solen skiner idag <3

Jag har sett nya Gossip Girl avsnittet samtidigt som jag ätit frukost (första ggn jag fått i mig frukost på en vecka :D) så allt är verkligen helt underbart mkt bättre. Min röst är nästan tillbaka och jag tror att febern är borta. Äntligen.

vad mer som är äntligen är att jag just nu inte känner av migränen, vilket är otroligt underbart för migrän i två veckor är inte roligt.
Nu måste jag duscha, jag måste VERKLIGEN duscha, för det har jag inte gjort på hela veckan. uuuh ja jag vet, äckligt, men jag har knappt orkat stå på benen, än mindre orkat ta mig in i en dusch. Men nu när jag mår bättre är det prio ett.

Ha en så bra dag ni kan, ta hand om er, och det ska jag göra nu med ;)
Puss på er <3

Inga kommentarer: