15 januari 2009

Sjuk

Sjuk, sjuk, SJUK :(

Migrän i två veckor är INTE att rekommendera, bara så ni vet :p
Illamåendet som den för med sig innebär minskad amtlust, och för den som redan har problem med mat är det INTE heller att rekommendera XD
sedan lägger du på halsont, en röst som är helt borta, massa slem i halsen, utmatthet, och säkerligen näringsbrist. + feber i vågor.
Tjoho säger jag bara, eller inte, haha. Men jag klarade en muntlig redovisning idag, utan typ ngn röst alls, läraren var jättesnäll och det var bra <3 Och nu när kursen är slut, jag har klarat mig och jag kan helt slappna av till på måndag och jag ska bara fokusera på att bli kvitt den här influensan eller vad det nu är jag har. Fast jag mått sjukt dåligt idag har jag tryckt i mig mat två ggr och jag tror att det börjar hjälpa. Tröttheten är inte lika stor längre och jag tror att migränen kan vara på väg bort. Äntligen <3

Och mamma har äntligen börjat förstå att jag faktiskt inte mår bra, för tidigare i veckan har hon bara klagat på att jag är otrevlig, trött och grinig. Men nu har hon insett att jag verkligen inte mår bra och min mamma är bäst. Verkligen <3

SÅ.. snart ska jag vara frisk, och sedan fyller mormor år och det är underbart, och efter det ska jag ta tag i mitt liv, se till att byta utbildning så att jag kan följa mina drömmar. Jag måste börja äta mer, träna mer för hur sjutton ska jag annars orka bära en bår nedför massa trappor med en kraftig man på? För om ni inte vet att jag tvivlar på röntgen så vet ni det nu. Jag tvivlar och jag vill bli ambulanssköterska, min dröm hela tiden men jag har inte vågat tidigare. Men nu vill jag, jag VET att jag vill, jag vill så gärna jobba på ambulansen. <3

Inga kommentarer: