22 januari 2009

Sjuk, Roswell, handlat!

Japp, så är jag sjuk igen då :(
Har inte kunnat sova på hela natten, bara hostar och hostar och det känns som det är ngt med lungorna - som för övrigt är i ganska dåligt skick pga min svåra astma.
Jag ska försöka plugga lite till idag innan jag ger upp och tittar på Sverige-Kroatien i handbolls-VM. Eller så ska jag försöka se lite konståkning <3

Idag har jag köpt två nya läroböcker, jag köpte två istället för en bara för att det finns inget svenskt alternativ till den engelska boken vi egentligen ska ha, utan det är två böcker som kompletterar den. Så jag valde att köpa de två svenska - så att jag förstår innehållet x)
Beställde även The Host och Eclipse när jag ändå får det fraktfritt, de böckerna är ju halva priset mot affären om man köper via nätet. Ett mkt bra inköp tycker jag :D

Har även börjat se på sista säsongen av Roswell och den är mys mys mys <3

och idag har jag i min sjukdom sett klart på En Riddares Historia. En typisk Emmy-film, haha den var med mys mys mys <3


och så får vi alla hoppas att jag kryar på mig nu, för jag har inte känt mig bra på över en månad nu, iaf inte i ngn längre period, och jag är så trött på att vara massa sjuk hela tiden :(

Inga kommentarer: