27 januari 2009

Grattis Emil, + fler saker

Först och främst vill jag önska Emil grattis i efterskott, då han fyllde 20 år i fredags. Jag hade tänkt skriva ett grattisinlägg då, men jag har faktiskt inte orkat förrän nu.

Först och främst beroende på att min sjukdom som kommit och gått i vågor blev sämre nu ver helgen och jag har legat, nästan praktiskt taget däckad i två dagar.

Nu är det ganska mycket att plugga in i skolan, vi har en fysiologikurs på 15hp alltså 10 veckor och allt kommer sammanfattas i en stor tenta som vi _måste_ klara av. Så till och med den 27 mars så kommer jag plugga, plugga och plugga. stenhårt!

Jag är snart uppe i att ha sett 400 olika filmer (har endast 4 filmer kvar nu ;D) och jag börjar fundera på vilken film som ska få äran att bli min 400:e film. Senast idag såg jag The Queen, och den var riktigt, riktigt bra!

Annars är det väl som vanligt, massor som händer - inget jag egentligen vill ta upp här.
Jag måste köpa en ny bok att läsa, jag har läst de böcker jag har här alldelles för många gånger.


Ge filmförslag!
Nu ska jag ta det lungt innan jag renskriver dagens föreläsningsanteckningar.
Puss på er <3

Inga kommentarer: