19 januari 2009

Roswell

Har ni någon gång börjat kolla på en serie bara för att ni hade tråkigt och sedan inte kunnat sluta se på den? Fastän serien är gammal, inte speciellt bra, ger dig mardrömmar m.m. så är det ändå något som gör att jag inte kan sluta se på den.

Lite är det väl kanske relationsproblemen de har, de ändras inte och är lika aktuella än idag, även om serien är 9 år gammal. Han som spelar Michael, HERREGUD säger jag bara, så sjukt snygg är han <3 och han ska spela den där tuffingen som inte släpper in ngn i sitt liv osv, osv. Och så träffar han Mariah och allt ändras, fast de inte märker det själva. Den här tuffa alien Michael blir en sådan där mjuk person som inte vill visa det men som är det iaf och det är så OTROLIGT gulligt <3
Sedan Max och Liz, hahaha det är för gulligt. Och sedan är ju hon Katherine Heigl som spelar Izzie i Grey's Anatomy, hon som spelar Isabel/Izz här med, och är en alien som inte vill låta ngn nära då hon när som helst kan få chansen att åka hem till sin moderplanet.

Hmmm jaa. där har ni seriens huvudkaraktärer som är med i början på seriestarten iaf. Jag måste säga att för att vara en så pass gammal serie så är specialeffekterna helt okej bra, och skådespeleriet duger. Den är mys mys mys och jag kan inte sluta titta på den. Nu har jag bara en säsong kvar att se och iiiih jag längtar så tills jag kan se den! <3

Har ni inte sett Roswell, ge den ett försök! Eller läs böckerna x)

Inga kommentarer: