18 december 2010

Unreleased

känner mig lite elak, men har hittat flera unreleased songs av Taylor Swift på youtube, och jag tvkeade ett tag om jag skulle lyssna på dem. Men jag kom fram till att om Swift hittat en av sina favoritartisters sånger på Youtube som inte är utgivna så hade hon lyssnat då gjorde jag det med. Känns aningen elakt i vilket fall.. Men sjutton vad vissa av låtarna är bra. Hon spelar in flera hundra låtar om året och på två år får hon ihop ett album. Så det finns MASSOR av låtar som man inte hört och på något sätt förstår jag hur hon kan få till så himla bra album om hon väljer de bästa av alla hon skriver. Speciellt när de som inte kommit med är så sjukt bra!

Så nu ska jag städa ur mitt rum och slänga massa skräp. Självklart till den underbara musikern Swifty <3

Inga kommentarer: