30 december 2010

Jul

Ja jag har haft en mycket bra jul faktiskt. Är själv förvånad att det kändes så bra. Men vad kan man vänta sig när det är julgodis, trockadero, Kalle och mormor och morfar? Det finns inget bättre. Och så ett samtal av underbaraste Linda på kvällen med. Tack för att det finns människor som faktiskt vill spendera tid med mig.
Jag har oerhört svårt för en del människor just nu som är falska och som medvetet håller mig utanför och som inte är diskreta med det heller. Sluta att låtsas om att ni tycker om mig då? GE ER! Jag tar hellre att ni säger till mig att ni inte vill ha mig med än att gå bakom ryggen på mig. faktiskt. Men men, delar av de tär ju tyvärr ens egen släkt, så tack. Jag klarar mig utan ena halvan av släkten om det ska förbli såhär. Säg till mig vad jag gör som ni inte tycker om istället.


Men julen var fin. tack alla ni som faktiskt gjorde det till en fantastisk jul. Ni vet vilka ni är.

Inga kommentarer: