11 december 2010

helg, julklappar

God morgon (ja jag inser att klockan snart är ett). Jag har precis ätit frukost och läst igenom NA och nu ska jag strax hoppa in i duschen. Helgen är fylld av födelsedagar. Kusinen fyller 20 år, andra kusiner fyller 11 (tvillingar) och farfar fyller 80år. Så denna helg blir fylld av födelsedagsfika, finkläder och presenter. Mamma har bakat hela morgonen till farmor då hon inte kan göra det själv och hon är precis klar för idag.

Har fått julklappslistorna för pappa och mamma nu och har brorsan kvar att få av innan det blir julklappsshopping i panik.
Jag har hittat den perfekta julklappen att önska mig i alla fall, och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får den. Det är en pianobok med Score-soundtracket från Eclipse som är komponerad av den fantastiska Howard Shore, mest känd för musiken han gjorde till Sagan om Ringen. Temat Compromise/Bella's theme finns med där och jag har velat lära mig det temat sedan i juni då jag såg filmen för första gången. kostar 108:- på bokus så jag tror att jag får den faktiskt! :D

iaf, nu ska jag duscha och städa rummet ch så bär det iväg till första kalaset ikväll =)

Inga kommentarer: