29 november 2011

I'm Wonderstruck.. again

Uppdateringar om USA kommer.. kanske lite imorgon. bjuder på tre bilder dock ;)

Wonderstruckpaketet som gav 300 lyckliga fans chansen att träffa Taylor på Macy's vid lanseringen kostade en del, men ack så gott den luktar! och flaskan är vacker!





Konserten var i en klass för sig, så mycket kan jag säga. Bara det att det var ett slutsålt Madison Square Garden i New York ger väl en hint om stämningen där inne. Och så var det sista kvällen på en över 100 konserter lång världsturné så allt liksom kokade där inne. Mitt i allt så stannar Taylor upp och påpekar att trots att hennes, sedan fyra år tillbaka, bästa vän också är artist så har de aldrig uppträtt tillsammans. Jag trodde inte det var sant först när hon sa så för ÅH VAD JAG VILLE ATT SELENA SKULLE SJUNGA WHO SAYS MED TAYLOR! men jag trodde ALDRIG att det skulle hända, och än mindre trodde jag att jag skulle få uppleva det. live. på Madison Square Garden. I New York. OMG. Men så går introt på Who Says igång och Taylor utbrister: SELENA IS HERE!!! och där lyfter taket i arenan (om det vore möjligt) för en omöjligt hög ljudnivå stiger till det tredubbla och Selena dyker upp på scenen. Mina två favoriter på scenen - samtidigt - för första gången - på The Garden - i New York - med favoritlåten.
Jag vet att jag är en Swiftie, men det här var bästa på hela kvällen, helt klart.



Long long live all the memories we made...

Inga kommentarer: