17 november 2011

NYC

Då är tiden ÄNTLIGEN här. Jag åker om bara några timmar till New York och jag är så nervös och förväntansfull som jag bara kan bli. Är livrädd att jag glömt att packa ner något viktigt, men jag har pass, biljetter, inresetillstånd, försäkringspapper, passkopia och kontokort. och mobil. så egentligen borde jag väl klara mig? För Maria ska ha hotellpapprena och det stör mig enormt att jag inte har koll på dem just nu men jag vet att hon är lika kontrollerande som jag så det går nog bra. Jag har hennes bussbiljett så det jämnar typ ut sig.

Jösses vad nervös jag är. Jag har drömt om att åka till USA i hela mitt liv och när jag köpte konsertbiljetterna den 5 april så var jag inte säker på om jag skulle kunna åka. och så augusti när vi köpte flygbiljetterna så kändes allt som på riktigt, men jag har ändå inte riktigt fattat det förrän typ.. nu. att jag ska åka. se Taylor Swift. På The Garden. I New York. Jag ska få se Empire State Building, Central Park, Frihetsgudinnan och alla andra sevärdheter. Det känns fortfarande som en dröm jag kommer vakna upp ur.

Men vi ses och hörs när jag kommer hem igen den 24e. Då får vi se hur många miljoner bilder jag tagit och hur bra den amerikanska varianten av Speak Now turnén var.

Nu är det duschen, laga mat och sova som gäller. och inatt åker jag!!!!!!!


Inga kommentarer: