01 augusti 2011

gräslig bilnyckel

Roadtripen till Framnäs blev lyckad, och jag fick tag på en massa polkagrisar som jag nu inte har några kvar av - utan att äta en enda. Hur gick det till? Men men, jag hoppas att de som fick av mig tycker om dem.

Idag har varit en bra dag. Har varit och badat med pappa för första gången i år och jag är supernöjd att jag faktiskt kom i vattnet. Jag är en sådan badkruka att det inte är klokt. Att pappa kom i vattnet före mig säger en hel del. dagens roligaste var pappa när han skulle lyfta ur solstolen ur bilen så svänger han till med handen och bilnyckeln far iväg rakt ut i skogen. Så... vi får kräla runt bland blåbärsris, ormbunkar, gräs, grenar och allt annat för att hitta en liten svart bilnyckel. Sjukt kul start på resan till sjön. eller inte. Efter mycket letande så såg jag något som blänkte till och efter 10-15 minuters letande så återfanns nycklarna och vi kunde gå vidare ner till stranden - med nycklarna i ett fast grepp. På vägen hem köpte jag en glass - daim-päron såklart som är min nya sommarälskling. passade även på trockadero och singoalla blåbär i solskenet. Idag var en underbar sommardag!

och STORT TACK till Ellen som lyckades få mig registrerad på Pottermore. fick plötsligt ett sms av henne att hon registrerat mig. TACK TACK TACK! hade inte tid att göra det själv idag och jobbar hela veckan och har då inte tillgång till internet. Vet ni inte vad pottermore är. GOOGLA.

Ha en bra dag nu. Jag ska grilla med mormor och morfar och se till att få lite mer sol innan jag ska sova för att orka upp till jobbet imorgon bitti.

2 kommentarer:

Annina. sa...

sv; åh, vad jag vill tillbaka! Jag vill träffa Taylor igen, så jag kan bara berätta hur mkt hon betyder för mig.. Jag fattar inte att jag bara missade den chansen! Jag bara stod där som en, jag vet inte vad! x]
Och jag är såååå sjuuuukt avundsjuk på dig! ♥

Annina. sa...

sv; ja! jag håller med, helt wonderstruck!

Åh, vad kul! Hotellet var ju väääldigt fint! Blir ju ännu mer avundsjuk! haha. Ska ni ha skyltar? :D
Om ni inte vet vad ni ska skriva på tröjorna eller om ni ska ha nån skylt så har jag ett förslag^^
'We've come FEARLESS from SWEDEN to SPEAK NOW' ;P
Bara ett förslag..

Ha det så bra!
kram