19 augusti 2011

Poliserskort

Det är första gången Demi Lovato sjunger Skyscraper live och det är bra, mycket bra. Live låter bättre än CD-versionen. Fantastiskt helt enkelt. Detta är från Do Something Awards som hyllar de kändisar som gör något för människor. Taylor Swift vann ett pris för sin konsert Speak Now - Help Now där hon öppnade upp hela arenan på sista genrepet och alla intäkter gick till tornadons offer, hon samlade på några timmar in 750.000 dollar!




och för er som inte träffat mig eller läst min facebook. Resan till Sthlmsstadion med kubanbussen var sjukt kul och VI VANN!!!!!! första gången på stadion sedan 1999, dvs 12 år! och VI VANN! Sjukt bra spelat av grabbarna trots att många var hemma och var magsjuka. Helt underbar stämning och en upplevelse jag inte glömmer i första taget. Tack alla som bidrog till detta!

och ett till tack till polisen som eskorterade supporterbussen ut ur Stockholm. TUSEN TACK för att du lärde oss att det finns total ödemark mitt i storstan och att serpentinvägar inte bara är ett problem i södra Europa. Tack för att vi kom hem en... sisådär 45 minuter senare än om vi hade åkt på en riktig VÄG. Och tack för att du ledde oss till en väg där grenarna hängde så lågt att de slog i framrutan på bussen så att vi trodde att vi blev beskjutna. Som tur är så var jag inte kissnödig, annars hade det hänt nåt inte så roligt i byxorna mina. Jag kommer i alla fall inte glömma det här, var så säker!

1 kommentar:

Andrea (Taylor Swift Sweden) sa...

Sorry Emmy! Såg din kommentar nu. Måste ha missat den när jag var i Stockholm :/

Kram!

/ Andrea (Taylor Swift Sweden)
www.taylorswiftsweden.se