19 juli 2011

There's nothing else to beg for

Linköping igår var överraskande trevligt. Mammas kompis fyllde 50 och jag följde med. Fick köra bilen till Motala med så att jag vet en bit av vägen jag ska köra själv på fredag när jag ska ner till Gränna. Jag och Linda ska ha en lite roadtrip till Framnäs och sova där två nätter innan vi åker hem och tar med brorsan som jobbat där i två veckor. Ska bli kul att träffa alla igen också!

Idag har gått i sjukdomens tecken. Förkylningen vill inte riktigt släppa och jag är konstant trött och har fruktansvärt ont i halsen. Blev ingen friskis & svettis för mig idag utan familjen tog en 5km lång promenad i karlslund istället. Jag har även insett att jag är grym på att steka lax, men inte så grym på att hålla mitt nystädade rum städat. Skansen bjöd på en del kul grejer ikväll även fast jag inte är ett speciellt stort fan av allsång på skansen. Men jag gillar Måns <3

har fått reda på min lön för juni som jag får nästa vecka. Jag vet inte vad det är med mig och underskattning av vad jag kommer att få men precis som med norska lönen och skatteåterbäringen så är det här flera tusen kronor mer än jag trott.. och jag klagar absolut inte. De ska användas för resan till New York som jag köper biljetterna till i nästa vecka. Först då kommer det hela äntligen kännas att det är på riktigt. jag har ju konsertbiljetterna, men det är liksom inte en garanti för att man kommer iväg.
bild på vart jag kommer sitta i The Garden - pilarna är samma men olika sidor bara, det är olika seatingcharts så vet inte om det bli höger eller vänster sida ännu.

nu ska jag äta upp det sista av marknadsnougaten jag fick av mamma, njuta av det sista på min lediga dag och sedan hoppa i säng.

stay fearless

1 kommentar:

Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se) sa...

sv: Tack så mycket, ja jag vet att det blev mycket bilder. Kan tänka på det nästa gång, tack för tipset :)